15 decembrie, 2008

Arfe talente jmecheri

Vrajeala totala Let`s do the do
Premiul este cu mult cunoscut inainte de cate prieteni ai angajatilor.... ” (desigur in limitele legii). Singur, sau cu prietenii (colegii). In fiecare saptamana dam 200 de euro pentru cea mai traznita productie.” daca cnv considera ca ar trebui sa vada radio zu pe un tranvai in loc de informatia corespunzatoare este minunea de pe pamant iar castigatorul sa oblige practic calatori sa asculte un radio anume nu pare a fi in limitele legii dar atat timp cat asa zisi tai prieteni, cunostinte si neamuri iti adjudeca premiul inca de la inceput esti zu esti cea mai traznita productie.Desigur ascultatori fideli sunt numai accei care participa cu adevarat care se implica doresc sa felicit pe Cornel si pe Beniamin care a facut un material care se ridica cu mult peste cel care a fost desemnat castigator, sunt foarte dezamagit de acceast comunism evoluat intr-o forma de coruptie si nepasare a manipulari in masa.Va invit sa comentati pe zuradio.blogspot.com si nu sunt “blogerist” cum zise “ne-a Mitica” doar simt nevoia sa ma exprim si o intrebare pentru radiozu cu ce este mai buna mai traznita productia castigatoare decat poto nr 2 postat de Jim sau (aluzie) mai buna decat prajitura zu.O zi minunata tuturor la revedere

2 comentarii:

  1. -Multumesc pt. apreciere si pt blog daca oameni au apreciat corect este un semn bun si o bucurie in suflet.
    -Ce ma derajeaza cel mai mult,filmuletul a fost tinut 3 zile primul, de ce? a fost materialul prost de ce nu a mai fost uplodat nimic dupa ce am incarcat eu filmuletu pe youtub ?!.Dupa terminarea concursului l-am sters (nu de alta reclama se plateste).
    -Cu o zi inainte de terminare(duminica)am trimis un e-mail am intrebat cand se termina (dupa datele de pe site o saptamana ...bun o spatamana are 7 zile daca concursul a incept pe 5 era normal sa se termine pe 12 adica sambata In aceasi zi am mai trimis o poza un gif care a fost pusa in sapatama 3 ...nu este normal...

    Traim in Romania si ne asta ne ocupa tot timpul!!!

    ncl_cornel@yahoo.co.uk este id meu de mess daca mai apar mesaje sa imi dai si mie un e-mail
    -sant curios ce au comentat si alti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Dupa cum ti-am spus si la telefon cand te-am sunat sa iti expun live punctul meu de vedere, nu este corect si loial ceea ce afirmi in aceste articole. Faptul ca te legi de o poza X care nu ar fi meritat locul 1 in saptamana X de concurs, nu iti da dreptul moral sa spui ca premiile la ZU se dau pe prietenii. Stai la acoperisul scuzelor ca ai vorbit si cu "alti" participanti la concurs... caz in care subiectivismul predomina.
    De asemenea, reprosai faptul ca nu ti-au fost publicate comentariile pe situl nostru, oficial www.radiozu.ro . Intrebare: de ce sa postam mesaje care nu au la baza acuzatii fondate? Doar de dragul de a posta mesaje?
    O sa iti respect initiativa cu blogul acesta doar in momentul in care o sa ai acuzatii bazate pe fapte. Pana atunci, fii decent si ponderat in declaratiile hazardate! Cu drag, Adi Mihaila (Radio ZU)

    RăspundețiȘtergere