15 decembrie, 2008

Let’s Do The Zu saptamana 3. Cine castiga 200 de euro?

Aratati-ne cat sunteti de ZU. Let’s Do The ZU
Asteptam de la voi poze, video, audio in care sa ne aratati ca sunteti de-adevaratelea ZU. Nu conteaza in primul rand calitatea (atata timp cat ce inregistrezi se poate vedea sau auzi). Poti filma, fotografia, inregistra cu telefonul mobil. Important este sa-l afisezi pe ZU. Oriunde, oricum (desigur in limitele legii). Singur, sau cu prietenii (colegii). In fiecare saptamana dam 200 de euro pentru cea mai traznita productie.
Uite ce am primit saptamana asta: (evident castigatorul se stie nu conteaza asta )

vlad: Sunteti foarte tari!!!!! Chiar si Arjen Robben de la Real Madrid asculta radio ZUUUUUU
Andreea: mos nicolaie mi-a pus un ZU in ciorapel, sper ca mos Crazun sa-mi puna sub brad 200 de euro !! ………….vand brad ZU pret 200 euro… andreea


marcy:
da’ Zunde nu se aude ZU?
Radio Zu se aude peste tot
daca nu auzi ZU stai rau cu auZU’


Ea este surioara mea Antonia, are doar 5 luni (inca neimplinite) si asculta Radio Zu…De ce? Pentru ca sunteti cei mai tari :)) normal!

Adăugaţi o imagine
Morar damian: let’s do the ZU

M Mada: Sper sa va placa! Pt curiosi am pus si un singur ghiveci ca sa se vada din ce e “compus” ZU! Pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu